- Contact
- Over ons
- Disclaimer
- Algemene voorwaarden
- Betaalmethoden
- Privacy Policy (AVG)
- Sitemap
- Verzenden
- Retourneren
- International Customers
Meest gestelde vragen
Hoe kom ik in contact met een medewerker van Paperpads.nl
Wilt u ons per telefoon bereiken dan kan dat door het sturen van uw telefoonnummer naar ons mailadres. Wij bellen u dan terug.
Ik kan een product niet meer terugvinden, hoe kan dat?
Kan ik meerdere kortingscodes tegelijkertijd invoeren?
Nee, dit is niet mogelijk. Het is immers niet korting over korting. Kies de kortingscode die u het meeste voordeel geeft. Bewaar, mits mogelijk, de andere kortingscode voor een later tijdstip.
Kan ik producten toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van een aantal criteria:
1: De manier waarop u betaalt: Wij versturen uitsluitend bestellingen waarvan de betaling door ons is ontvangen. Betaal bij voorkeur met iDEAL bij deze betaalmethode wordt het aankoopbedrag direct bij ons bijgeschreven en wordt uw order zonder enige vertraging vrijgegeven aan ons magazijn. Bij andere betaalmethoden kan een vertraging ontstaan aangezien de meeste banken het geld even "vast houden".
2: Het aantal bestellingen dat voor u geplaatst is: Wij picken alle bestellingen op volgorde van binnenkomst. In de regel versturen wij uw bestelling nog dezelfde dag of de dag daarna. Bij grote drukte kan het voorkomen dat het iets langer duurt.
3: Het tijdstip waarop u uw bestelling plaatst: Wij versturen op alle doordeweekse dagen. Bestellingen die om welke reden dan ook niet meer met de vrijdagmiddag levering mee kunnen zullen de maandag daarna door ons aangeboden worden bij DHL / PostNL.
4: De bestemming van het pakket: Leveringen binnen Nederland worden doorgaans de volgende werkdag na verzending bezorgt. Leveringen naar Belgie duren doorgaans 1 of 2 werkdagen langer. Leveringen naar overige landen kunnen oplopen tot een à twee weken, afhankelijk van het land van bestemming.
Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat u een defect product ontvangt (fabricagefout) of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. Ook in dit geval dient u uw retouraanvraag gedaan te hebben binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Neem in beide gevallen contact met ons op via het contactformulier. Vergeet niet uw ordernummer erbij te vermelden.
Mijn bestelling is niet compleet uitgeleverd, wat moet ik doen?
Mocht een product om welke reden dan ook niet voorradig zijn dan wordt dit normalitair vermeld op uw pakbon. Hier kan b.v. staan:
Nalevering: Het product wordt zo spoedig mogelijk nageleverd.
Voorraadverschil: Er volgt een credit t.w.v. het aankoopbedrag.
Heeft u een dergelijke melding op uw pakbon staan dan hoeft u geen contact met ons op te nemen.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Ik heb mijn reeds verzonden bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Laat een reactie achter
Paperpads.nl | Mariendaallaan 33 | 4033 DL Lienden | Nederland
KvK: 51530481 | BTW: NL001916276B92
info @ paperpads.nl (zonder spaties gebruiken)
Met een account is alles makkelijker!
Stel uw vraag per email (vergeet uw ordernummer niet)
Paperpads.nl
Mariendaallaan 33
4033 DL Lienden
Nederland
BTW Nummer: NL001916276B92
KvK Nummer: 51530481
IBAN: NL52INGB0006041699